Ideeën en suggesties: Gedicht statistieken.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Beste Besto! Ik heb de laatste tijd voor mijn doen veel bezoekers bij mijn gedichten.. Maar wat ik me nu afvraag is, is het mogelijk dat je via het grafiek op een punt kan drukken en zo zien welke gedichten er die dag allemaal gelezen zijn en hoe vaak? Alvast bedankt! |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Das nog niet eens zo'n slecht idee! |
| reactie 2
|
|
|
nee toch.. want heb soms zo 1300 bezoekers op 1 dag, maar weet nooit voor welke gedichten.. |
| reactie 3
|
|
|
En je kunt dan miss je specialliceren op dat soort gedichten wat het meeste wordt bekeken. Maar ff 1 klein dingetje, je hebt soms 1300 bezoekers per dag, maar wie zegt dat ze het goed vinden watbze lezen? |
| reactie 4
|
|
|
ho ho ho ik heb nooit gezegd dat ze het goed vonden? |
| reactie 5
|
|
|
Heb ik ooit gezegd dat dat niet zo was? Jouw gedichten zijn beter dan die van mij en, zonder op te scheppen, ben ik niet 1 van de beroerste dichters. Dus bewaar dat 'ho ho ho' maar voor kerst |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ho ho ho, PF opschepper |
| reactie 7
|
|
|
haha ik ben wel beter toch :$:$:$:$ |
| reactie 8
|
|
|
Het is maar wat je wilt lezen -,- |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD Jullie zijn allebei goed, nu blij? De rest moet echt zo omhoog kijken |
| reactie 10
|
|
|
hahaha Esmée XD, hoop dat Besto dit even snel beantwoorden gaat.. Ben benieuwd |
| reactie 11
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hmm, die optie zou veel vragen van onze database. We hadden net plannen gemaakt om die gegevens niet langer te bewaren zodat de opslag een beetje binnen de perken blijft. Ik ga even nadenken of we het misschien anders kunnen opslaan zodat het toch bruikbaar blijft. |
| reactie 12
|
|
|
Mooi |
| reactie 13
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Onder de grafiek kun je nu al zien welke gedichten vaak zijn bekeken toch? |
| reactie 14
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
onder de grafiek staan de gedichten op rangschikking van hoe vaak ze in totaal bekeken zijn, niet per dag. |
| reactie 15
|
|
|
Inderdaad, je hebt in die grafiek ja punten staan, waar als je de muis er boven houd dat je ziet hoe vaak je die dag bekeken bent, maar je kan niet zien om welke gedichten het draait.. |
| Naar boven | |