Huiskamer: Stoppen met 1001?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hey lieve dichtvriendjes.. ik zit er over na te denken om te stoppen met 1001. Ik heb net krijgen te horen dat ik hoogst waarschijnlijk van school getrapt ga worden vanwege mijn depressie.. Ik sta de laatste tijden heel erg in contact met mijn verleden ofzo.. wat niet fijn voelt.. Dit weerhoud mijn doorzettingsvermogen ontzettend. waardoor niks meer lukt. Ik slaap niet, ik ga niet naar school (aangezien ik daar zo gehaat word).. Gooi erg snel de handdoek in de ring omdat ik geen toekomst meer zie.. |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij blijft mijn favo dichter, ik wil je niet kwijt op 1001 (nobody trouwens). Heb je er ook aan gedacht om over je verleden te dichten? |
| reactie 2
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik zou het ontzettend jammer vinden, en ik zou je heel erg missen. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lieve Lucas, ik zou je vreselijk missen, wij zouden je missen. Je doet wat jij het beste vind, maar ik zou het heel jammer vinden, omdat ik altijd steun bij je vind. En omdat je altijd zit te schatten Veel sterkte, Lucas x |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey maat, eerst ga ik je veel sterkte wensen Jammer dat je (misschien) weggaat. Waarom wordt je zo gehaat op school als ik vragen mag? Schrijven over je verleden, ik weet niet of dat goed is. Soms helpt het wel, maar langs de andere kant, dan blijf je maar aan je verleden denken. Moeilijk.. Sterkte maat, ik ben er voor je |
| reactie 5
|
|
|
@nathan, ik heb een arrogante gezichtsuitdrukking |
| reactie 6
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
lucas ik zou t jammer vinden als je weg gaat als je maar iets blijft horen van je zelf! |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aha zo tja, maar dat je een arrogante gezichtsuitdrukking heb wil nog niet zeggen dat je arrogant bent natuurlijk |
| reactie 8
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Beste Lucas, Alle mensen die jou de grond in duwen maken het voor jou niet makkelijker Als jij maar beseft dat er mensen zijn die juist de positieve dingen naar boven willen halen. Laat je niet neerdalen door mensen die zo doen als de school jou wil weg hebben op school Zullen zij dan wel in de gaten hebben dat jij door zulke dingen juist nog neerslachtiger word? Geloof dit en onthou dit ook Lucas soms lijkt alles zo nutteloos en on eindig verweg Een verleden herleven kà n ook een positief iets zijn misschien zit je nu in een dip omdat je aan het verleden hangt Bedenk wel dat je nu misschien onbewust met je verleden worstelt omdat je het verleden een plekje moet geven Misschien denk je, waar slaat deze reactie op mijn oprechte spijt daar dan voor, ik bedoel het goed. Soms is schrijven of op andere manieren uiten ook een goed hulpmiddel.. er zijn mensen die om je geven En die jou talenten wel hebben ingezien Ik ben daar een van. Lucas, als er wat is.. mijn armen staan voor jou (en anderen) open Ik zou je graag weer positief willen zien, blijf er voor gaan Lucas Ook jij moet verder, indien je graag een Time-out neemt Doe dat gerust, als dat jou goed zal doen. Als jij maar een ding kunt beloven aan mij En aan alle anderen die wèl intresse in je hebben Maak gèèn fouten die nooit ongedaan kunnen worden gemaakt Het woord type ik niet, want wat ik bedoel valt ook zo te begrijpen. Kop op jongen, geloof in jezelf en jou toekomst! bijna iedereen heeft mindere momenten meegemaakt. Deze tekst komt uit mijn hart. Ik heb respect voor jou Lucas! Heel veel succes en zet hem op! We weten dat je het kan.., believe yourself Liefs Jolien |
| reactie 9
|
|
|
Bedankt allemaal |
| reactie 10
|
|
|
You're welcome Als je maar niet stopt met 1001 |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Inderdaad, daarvoor houden we te veel van h'm xD |
| reactie 12
|
|
|
joya Berichten: 6 |
nee nie doen |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Lucas, We gaan je mega hard missen. Zonder jou, Is het hier zo saai. We gaan je geweldige gedichten missen, En je leuke reacties op vanalles en nog wat.. xx |
| reactie 14
|
|
|
En wie moet er anders bij zowat elke post 'schat' zeggen? |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Uhu. En wie moet ons dan altijd steunen als we het niet zien zitten? Als Esmée ergens mee zat, Wist je haar op te beuren.. |
| Naar boven | |