Huiskamer: Even een kijkje nemen en uw mening
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Hallo, Daarjuist had ik enkele meldingen en zag dat iemand een reactie had geplaatst op mijn gedicht: ' geen vrijheid' Het was een reactie die me woedend maaktte en die persoon had gewoon geen respect als ik zeggen mag... kijk hier even en geef aub julie mening ; sorry misschien voor mijn antwoord maar ik kon het niet inhouden.... : www.1001gedichten.nl/gedichten/84402/geen_vrijheid/#reageren VOOR AL DIE GENEN DIE DIE HEBBEN GELEZEN GEEF JULLIE MENING alvast bedanktttt |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lieve Freak, ik snap niet waarom die persoon zich zo druk maakt. Maar wat ik wel raar vind, ze heeft dezelfde avatar als jou. Naar mijn mening is dat inderdaad heel overdreven. Mooi gedicht. |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor u reactie maar wat bedoel je met de zelfde avatar? Deze persoon heeft geen account ik kan op zijn/haar naam niet klikken? |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat heeft hij/zij gezegd dan? * oh wacht, ik zie het al Gedicht is erg mooi, sterk Met het gedicht is er niks mis mee |
| reactie 4
|
|
|
Jawel, de persoon het UneFleurBlanche ? Of ze heeft het net gewist, en mijn pc is traag, maar dat denk ik niet |
| reactie 5
|
|
|
Awel ja, waarom zo een reactie? Ik schrijf een gedicht over syrie omdat ik ook aan hu denk en hij/ zij komt met zo'n reactie af!? Aub jong... -,- |
| reactie 6
|
|
|
Ik snap zijn reactie ook niet. Hij zegt hater tegen jou. Ik zie helemaal geen haat op Syrie in dat gedichtje, alleen tegen de president mss, tegen die maatschappij. Maar dat is toch gewoon een mening? Gewoon puur waarheid in je tekst |
| reactie 7
|
|
|
Freak, er zijn altijd gemene mensen. Ik zag pas ook een reactie op een zeer mooi gedicht: Wat is dit voor prul, ben je dom, dit is een superslecht en lelijk gedicht? Debiel. Ik snap mensen niet |
| reactie 8
|
|
|
@Latoya het is Soso en niet UneFleurBlanche! @Nathan 100% gelijk ! |
| reactie 9
|
|
|
@Freak, dit zie ik: tinypic.com/view.php?pic=2j3id13&s=5#.Ul7V4WQY13o |
| reactie 10
|
|
|
Van waar haal je die site? En hoe komt dat hier terecht :p kei cool! Dit is mijn reactie , je moet de vorige reacties lezen en kijken bij de reactie van Soso |
| reactie 11
|
|
|
Freak, dat is Tinypic, daar kan je foto's van grootte veranderen. Dat was een Sreenshot, ik had mijn beeld gefotografeert. NU SNAP IK HET ! UneFleurBlanche had het tege nSoso, sorry, ik had begrepen dat ze dat tegen jou zei xD Soso, shut up ! |
| reactie 12
|
|
|
Esmée, wat voor gedicht was dat? Tja, die soso denkt meteen dat je Syrie haat, terwijl je juist voor dat land opkomt. Hoe kan dat? |
| reactie 13
|
|
|
Natha, waar heb je het over ? |
| reactie 14
|
|
|
Ik heb zelfs familie die daar woont!! Misschien heeft ze het fout begrepen ofzo of was mijn gedicht niet duidelijk genoeg? |
| reactie 15
|
|
|
Nee, heel duidelijk. Misschien is Soso gewoon niet zo slim -,- |
| Naar boven | |