Gedichten check: Unbreak my heart
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Unbreak my heart, say you love me forever. Be my prince and let's be together Un cry these tears, I cried so many times Let me cross that line. Hold me, day by day. Let's kiss this night away |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Why you never make a good poem? |
| reactie 2
|
|
|
Waarom ik nooit een goed gedicht schrijf? ._. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Of er is een misverstand, of Patros is pissig .. Ik vind het heel erg mooi Lucas x |
| reactie 4
|
|
|
dat zal haha, dankjewel schat |
| reactie 5
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
jij schrijf hardstikke mooie gedichten laat anderen jou leven niet beivloeden! |
| reactie 6
|
|
|
Ik bedoelde 'Why you never make a bad poem'. Dacht aan meerdere dingen tegelijkertijd en had perongelijk good getypt -.- |
| reactie 7
|
|
|
Hahahaha dacht al, van wtf waar heeft hij het over?! Ik ben de beste |
| reactie 8
|
|
|
Dat 'grapje' kun je wel weg laten hoor, je bent echt goed (maar ik ben net iets beter |
| reactie 9
|
|
|
Haha ik ben sws niet de beste, ik vind persoonlijk tot nu toe anonymous nog altijd de beste. |
| reactie 10
|
|
|
Ja, anonymous is echt wel goed Jullie dichten beide héél erg goed hoor Lucas is gewoon heel erg goed in Engels, Patros is heel erg goed in andere stijlen (ook Engels -,-) |
| reactie 11
|
|
|
Als Lucas in t nederlands dicht is ie ook wel goed hoor, en wat voor 'andere stijlen' bedoel je dan? |
| reactie 12
|
|
|
Zoals .. Ik noem at 'gevoel gedichten', snap je ? Ook Lucas kan dat, maar jij maakt echt Nederlandse gedichten die gevoel losmaken, je meenemen.. |
| reactie 13
|
|
|
En bedankt Esmée |
| reactie 14
|
|
|
Nee, ik kan ook niks goeddoen ! Ik zal wel zwijgen, Lucas, je weet goed genoeg dat ik hem uitleg dat hij daar goed in is. Jij bent goed in gevoel in het Engels ! Ik zwijg -,- |
| reactie 15
|
|
|
Jij schrijft vooral in t engels, ze bedoelt wss het nederlands |
| Naar boven | |