Gedichten check: Alsjeblieft?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4.562 |
De wereld haat me, Omdat ik mij ben, Omdat ik zoals mij doe, De wereld is niet meer zoals ik haar ken, Misschien verbeeld ik het mij En is alles goed, zoals meerdere optimist zei, Als ik het opgeef, Laat het gaan Sierlijk zwemmen is het Hemelmeer Juist zoals een zwaan, En sorry moer ik zeggen, Bijvoorbeeld voor mijn haat, Lijkt de wereld kapot Inderdaad, dit is niet zoals het goed gaat Even denk ik, Far away, ik ben weg, Tijdens mijn eenzaamheid zoals ik zeg, Gaat niet, jullie zijn me alles, Ook al ken ik jullie niet persoonlijk, Durf te dromen van geluk (Dit gedicht stond al een maand op papier, dus .. Lees de vette letters maar) |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leven is soms zwaar, Al ben je het zo snel kwijt. Achter elke weerloze seconde, Treur je al je spijt. Je weet dat we van je houden, Echt niet zonder jou kunnen. Nooit zal je niet, In mijn gedachte blijven. Elke dag bid ik, Tot Hem dat je Daar veilig zal verblijven. Kaarsen zal ik altijd branden, In goede en in slechte tijden. Steeds kruip je in mijn gedachten, Telkens zeggen dat het je spijt. Eigenlijk sprong je jaren te vroeg, Nooit meer heb ik een mooie tijd als jij gaat. (ik wil je echt niet kwijt) |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bedankt Patros, echt heel erg bedankt. Nu zit ik echt te huilen achter mijn computer. Bedankt. Ik probeer te blijven. Voor jou, voor jullie. |
| reactie 3
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Je bent op de wereld gezet omdat je het wel aan kunt. Laat je niet lijden door de pijn die je voelt. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Essie, Je bent m'n beste vriendin.. Net zoals Pf, Ik wil je niet kwijt, Niemand wilt je kwijt! <3 |
| reactie 5
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
Soms kunnen mensen je laten voelen alsof jij de slechterik bent, maar alle mensen die jou je slecht laten voelen over jezelf zijn zelf verkeerd bezig. Twijfel niet aan jezelf. Het leven is soms zwaar, soms vaak, maar bedenk maar dat God degene waar hij het meest van houdt, ook het meest beproeft. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik wil je ook niet kwijt Jij bent een deel van ons bestaan geworden En mag ik eens optimistisch zijn? Het komt goed he. Sterk zijn, blijven volhouden |
| reactie 7
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Niet doen schat, kijk naar mij! Ik ben er ook overheen gekomen half nu |
| reactie 8
|
|
|
En alweer Lucas met zijn geschat |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ach, beter dat hij schat zegt dan dat hij wat lelijks zegt toch? |
| reactie 10
|
|
|
Laat mij schatten patros >:C |
| reactie 11
|
|
|
LittleMe Berichten: 7 |
Wauw je gedicht raakt me, maar inderdaad, geef niet op! xx |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bedankt allemaal. Patros, Lucas mag dat >:-) Bij Lucas is het anders als dat jij dat zou doen LittleMe, dankjewel. Lucas, ik heb de positieve kant van het leven nu ongeveer gevonden, dus ik blijf hier (tijdelijk) |
| reactie 13
|
|
|
hihi ik schat nog wel een end verder |
| reactie 14
|
|
|
Ik schat dat jij nog wel doorgaat met schatten |