Gedichten check: Speciale check!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Heey! Dit is een speciale check! Plaats hier je gedichtje en ik kan commentaar en cijfer (op schaal van 10) geven! |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik betwijfel of hier veel mensen op zullen reageren... Edoch, ik zal wat posten, deels uit nieuwsgierigheid naar je commentaar. Naast het commentaar zou ik trouwens graag willen weten waar je denkt dat het over gaat. Bij voorbaat dank. Zelfs na een eeuw Duizend gebroken maskers in een hemel zonder lichaam. Ik weet niet, ik staar niet, ik kijk je niet aan. De levens zonder lijden, zonder leden van het rood, door bloed. Te kleuren weiden. Is mijn avond nog niet dood? Van voor naar achter, gebrekkig in je denken. Ik zet de muziek zachter, hoop liefde aan je te schenken. Mijdt mij doch, ik zal niet leren laten. Kruipen zal ik toch net als dit vuur haten. |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Deze zou mooi bij mijn favorieten passen. Gaat dit trouwens om liefdesverdriet?? |
| reactie 3
|
|
|
dichtenmoedertje Berichten: 9 |
vind het heftig klinken... waar het over gaat weet ik niet precies..iets kwijt zijn...in de war zijn...iets niet snappen! Ga je het nog vertellen wat je er mee bedoelt? |
| reactie 4
|
|
|
Iets met liefde? En haat? Hulpeloosheid? Ik vind dat het iets duidelijker moet! Sorry... |
| reactie 5
|
|
|
Onduidelijk kan ook mooi zijn, lees mijn gedichten maar, en zoek de onduidelijken eruit |
| reactie 6
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
een gedicht hoeft niet duidelijk te zijn. bij sommige gedichten moet je achter de letters lezen en kijken naar de tranen die er op het papier gevallen zijn. |
| reactie 7
|
|
|
?????? |
| reactie 8
|
|
|
De schatkist met de dubbele bodem. In een gedicht kun je niet altijd zien wat er achter het gedicht schuilt. Ik heb ook wel gedichten die een extra betekenis of gevoel hebben |
| reactie 9
|
|
|
Cool en oke ik begrijp het |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Het spijt me heel hard Jolie-Denise (eigenlijk niet, maar jah) Dat gedicht is geweldig, en het is niet dat jij vind dat het 'duidelijker' moet, dat dat zo is ! Het gedicht is prachtig, en als alles duidelijk zou zijn, waarom bestaan gedichten dan nog? Gedichten zijn fantasie met woorden, liefde in rijm. Zodra jij een supergeweldig gedicht opstuurt, duidelijk EN mooi (wat haast onmenselijk is) dan zal ik nadenken. Deal ? [Ps, dit is niet al te persoonlijk, eigenlijk wel, ben echt chagi, let dus op met reactie] |
| reactie 11
|
|
|
Oke lees dan maar de gedichten: Sem! Sem! 2 en Sem, wil je met me? Oke?! |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Grrrr ... Kijk, ik vind je niet goed, vind jij dit leuk klinken? Denk je dat Ichigo het leuk vond wat je over het gedicht zei ? Laat me maar gerust, want anders zeg ik seffes dingen die ik niet wil zeggen ! |
| reactie 13
|
|
|
Ik zei niet dat het slecht was het was wel goed maar ik volgde het niet! |
| reactie 14
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Geen ruzie maken kinders. |