Gedichten check: Als je alles denkt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
als je alles denkt te weten en dat alles vanzelf gaat dan wordt het even slikken als je er ineens alleen voor staat door je eigen egoïsme niemand meer om je heen had maar meer interesse getoond naar anderen nu laten ze je vallen als een baksteen als je alles denkt alleen te kunnen en iedereen van je afstoot dan moet je niet gaan huilen als daardoor beland in de goot door je eigen schuld niemand meer die jou nu nog steunt dat had je nooit verwacht dus die klap is iets wat nog lang nadreunt als je alles denkt te bezitten en je je eigen hebzucht ziet als macht dan gaat dat zeker een keer mis en dan, dan heb je niets meer wat dat nog verzacht door je eigen toedoen ben je nu echt alles kwijt daar komen de tranen en het gevoel van verdriet en spijt als je alles denkt te denken denk dan nog eens heel goed aan al je daden hangen consequenties door die te accepteren, toon je in ieder geval moed |
| reactie 1
|
|
|
plutoneptunus Berichten: 3 |
Precies het soort gedichten waar ik naar zoek! ik kan me er ook helemaal in vinden Ik zou het alleen bij de laatste zin van de derde strofe een beetje veranderen of je hebt het gewoon niet gezien dat kan ook. '' Als je daardoor beland in de goot'' of ''als je dan beland in de goot'' |
| reactie 2
|
|
|
Dank je wel Zie het nu pas Had idd "als je daardoor beland in de goot" moeten zijn |
| reactie 3
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
woow zo mooi ik kan me er helemaal in vinden en het is ook nog waar ook |
| reactie 4
|
|
|
Dank je wel |
| reactie 5
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
alsje |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goed gedicht |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
echt mooi! |
| reactie 8
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Heel mooi gedicht |
| reactie 9
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
heel mooi verwoord, is dit een ervaring vanuit je omgeving? |
| reactie 10
|
|
|
Dank jullie wel Marill,ja maar ik denk dat velen zo'n persoon wel kennen |
| reactie 11
|
|
|
wanneer ken je iemand echt? soms vergeten we wel eens de achtergrond van iemand, hoe ben je opgevoed, wat zijn de ervaringen tijdens iemand leven e.d. buiten dat, het is een geweldig gedicht, hoe vaker ik het lees hoe mooier ik het vind worden, dank je hiervoor. Liefs, Marill. |
| reactie 12
|
|
|
Marill, nogmaals dank je wel Liefs, |
| reactie 13
|
|
|
dankwoorden naar elkaar geschreven door gevoelens gedreven gedichten die gedachten vormen die in mijn hoofd blijven stormen door herkenbaarheid in al onze eenzaamheid |
| reactie 14
|
|
|
ellebel33 Berichten: 3 |
Heel mooi, sterk geschreven! |
| reactie 15
|
|
|
Dank je wel |