Stel je voor: Hoi
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
Hallo allemaal! Sinds heb ik hier ook een account. Wacht, ik zal me eerst even voorstellen (ik ben zo slecht in deze dingen). Ik ben Nanda, een meisje van 16 jaar. Dit jaar hoop ik mijn examen te halen (als dat lukt) voor de Havo. Zo heel lang schrijf ik nog niet maar ik vind het te gek om te doen. Samen met mijn ouders, opa, oma en hond woon ik in Gelderland. Het gezin waar ik uit kom is niet klein of zo, 3 broers en 3 zussen heb ik. Mijn gedichten zijn soms nog wat basic maar het voelt zo goed om een gedicht te schrijven. Het is een soort uitlaatklep voor mij. Ja, wat moet ik nog meer vertellen? Als je vragen hebt stel je ze maar. Groetjes! Nanda PS: als je meer info wilt: lef-leven.blogspot.nl/ |
| reactie 1
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Welkom Nanda |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Leuk dat je er bent Nanda. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Welkom!! Hopelijk heb je het hier een beetje naar je zin. (: |
| reactie 4
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hi Nanda, Welkom op deze site. Veel succes niet alleen met het schrijven van je gedichten, maar ook met je examens. Spannende tijd, wat ik me er nog van herinneren kan. Groet Huib |
| reactie 5
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
welkom Nanda en ik hoop dat ik veel van je mag lezen hier. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom Nanda, succes met je examens |
| reactie 7
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Welkom! |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
Bedankt voor alle leuke reacties. Veel lezen, dat lukt wel, er staan al heel wat gedichten op de site en ik voel me erg welkom. Dankdankdankjulliewel! |
| reactie 9
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
welkom nanda, je hebt een paar leuke gedichten, al gingen ze wel ineens allemaal op deze site, wat dan meer tijd kost om te lezen allemaal |
| reactie 10
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Welkom!! |
| reactie 11
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Welkom en succes met je examens |
| reactie 12
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Welkom Nanda, en alvast heel veel succes met het examen! Je kunt 't! xx |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Welkom hier, ik wens je een fijne tijd toe hier, maar dat zal wel lukken LiefsxRianne |
| reactie 14
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Hartelijk welkom Nanda, en heeel veel plezier op de site!! |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Welkom |