Vragen over de site: Einde gedichtenwedstrijd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Autisme Berichten: 221 |
Weet er iemand wanneer de gedichten wedstrijd eindigt, zie dat er nog steeds gedichten bijkomen, terwijl ik dacht dat de laatste dag 30nov. was? En gaat de stemming weer zoals de vorige keer of is er deze keer een ander systeem? Ben wel heel erg benieuwd naar de gedichten die deze keer doorgaan, jullie ook? Groetjes Vicky |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
We gaan er morgen of dinsdag even mee bezig, waarschijnlijk met hetzelfde stem-systeem. |
| reactie 2
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Ik dacht inderdaad ook dar er vanaf 1 dec niets meer toe te voegen zou zijn. Hoe ging de stemming vorige keer? Met het sterretjes systeem? |
| reactie 3
|
|
|
Oke bedankt voor de reactie Besto. @ Reiziger..er werden 40 gedichten geselecteerd door admin en daar kan iedereen op stemmen, iedereen heeft 1 stem ter beschikking. Prettige avond nog!! |
| reactie 4
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Okay duidelijk. Dank je Autisme Bedankt Besto |
| reactie 5
|
|
|
Simone96 Berichten: 1 |
Tot wanneer kan er gestemd worden? (: |
| reactie 6
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Tot wanneer kunnen er gedichten in gestuurd worden? Want het is al een paar dagen geleden dat het 30 November 23:59 was. Want de inzendigen konden tot daar. Maar ze kunnen nog steeds... |
| reactie 7
|
|
|
Waarschijnlijk morgen, lees ff de vorige reactie van Besto. Grtjs Vicky |
| reactie 8
|
|
|
Ja oke, heb het gelezen. Groet, Jolien |
| reactie 9
|
|
|
We zijn ermee bezig, weer veel inzendingen! |
| reactie 10
|
|
|
Das leuk om te horen....veel lees plezier! Grtjs |
| reactie 11
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Joepie! Ik ben er weer bij www.1001gedichten.nl/gedichten/77455/vlokkengeluk/ |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Bijzonder teleurgesteld dat mijn gedicht er niet bij zit. Er was het meest op dit gedicht gestemd van alle inzendingen. Dus begrijp ik dit niet goed... |
| reactie 13
|
|
|
Er waren zo'n 150 inzendingen, wellicht dat hij door de selectie is geglipt. Ik heb je als 41e gedicht toegevoegd aan de lijst omdat het gedicht zeker goed genoeg is. |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Dat is heel vriendelijk... erg bedankt! |
| reactie 15
|
|
|
Ik sta er ditmaal ook tussen, voor de eeste keer! Alle stemmen op mijn gedicht zijn meer dan welkom! www.1001gedichten.nl/gedichten/77718/vrede_brengen_met_kerst/ Vriendelijke Groeten, Jolien (DJolien) |
| Naar boven | |