Gedichten check: Welk gedichtje is de beste?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Kerstwens Vrede in het hedendaagse leven brengen is als een liefdevol gebaar terug omarmen Vrede over de hele wereld doen verspreiden is als een zacht gevoel dat je zal verwarmen Vrede in handen hebben voor ieder persoon is als een geluk dat je weg zou kunnen geven Vrede als een cadeau bij de kerstboom leggen is als blijdschap met vreugde kunnen beleven Vrede brengen met kerst Vrede brengen is liefde ontvangen Vrede verspreiden is warmte aannemen Vrede geven is geluk voelen Vrede in handen is blijdschap in harten Want een lichtje is sterker dan alle duisternis in de wereld. Kerstfeest De kerstballen en slingers die hangen, sneeuwvlokken maken het wonderlijk wit De lichtjes in de kerstboom die branden, en familie die gezellig en knus binnen zit. Kerstmis De klokjes die hangen, de straat is verlicht. Nu hebben de mensen, een vrolijk gezicht. Met de kerstdagen Iedereen mag liefde vragen juist nu in deze tijd Een geluksgevoel in deze dagen. liefde en graag eerlijkheid. Ik weet niet welk gedichtje ik voor de gedichtenwedstrijd zal insturen, daarom lees ik graag jullie Meningen. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
ze zijn allemaal heel erg mooi maar de eerste en de derde vind ik het mooist hoop dat je er iets aan heb liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Oke Bedankt xx |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Nr 1 kan je gerust insturen!! Grtjs |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
De 2de :-) maar ze zijn allemaal mooi |
| reactie 5
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
De 2e is erg leukxxx |
| reactie 6
|
|
|
oke 2x gedicht nummer 1 (die had ik al ingestuurd) en 2x gedicht nummer 2 (het word me niet makkelijk gemaakt) Wel bedankt trouwens |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik ga het je makkelijker maken: Doe maar gedicht nummer.. of nee toch die andere, nummer.. Nee doe toch maar nummer 1 'Kerstwens'. Moeilijk kiezen, allemaal mooie, speciale tekstjes. Echt kerstsfeer |
| reactie 8
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Ik ben ook voor1 |
| reactie 9
|
|
|
Oke, nummer 1 dus? |
| reactie 10
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
zijn allemaal mooi...het gedicht waar JIJ het beste en goede gevoel bij hebt moet je insturen....toi toi.. |
| reactie 11
|
|
|
Er is er al een ingestuurd, maar kan nog veranderen. Jullie maken met me wel moeilijk. Jammer dat er geen 3 mogen |
| reactie 12
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Ik vind nummer 2 het mooist. |
| reactie 13
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Mooie gedichten! Alle 3. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar nummer 1 alvast succes! |
| reactie 14
|
|
|
Hahahaha leuk, jullie meningen! ^_^ het word er makkelijker van |
| reactie 15
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
mijn voorkeur naar 2 |