Gedichten check: Een paar seconden.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
toen je daar stond mijn hart weer in vuur en vlam enkele seconden waren nodig ook al duurde het niet lang een paar stappen meer waren het niet in mijn gedachten waar alles al geschied (ik weet het trouwens niet zeker of ze het was) |
| reactie 1
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Het is zo een mooi gedicht |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor je bemoedigende reactie Valab. Eerst wilde ik een lang gedicht maken maar heb het gelaten bij een paar woorden recht vanuit het hart. |
| reactie 3
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Mooi Matthijs heel pakkend Mijn complimenten Kus Alysha |
| reactie 4
|
|
|
Hallo Alysha Ik vond jou laatste 3 christelijke gedichten erg pakkend had ze dan ook 5 sterren gegeven. Zelf ben ik een volgeling van Jezus. |
| reactie 5
|
|
|
IK ni echt maar ik geloof er wel een beetje in en mijn echte naam is Valentine |
| reactie 6
|
|
|
Hallo Valentine aangenaam mijn echte naam is precies zoals mijn schrijversnaam zonder de 208 dan. Maar misschien helpt het alleen al om tegen Alysha te zeggen dat ze niet de enige is die door zo'n strijd gaat, mij in ieder geval wel. Ik kan je zeggen het was altijd Jezus die me liefde en kracht gaf om eruit te komen. Daarom ben ik wel blij met de openheid van haar, in de kerk heb ik vaak het idee dat je de enige bent die in een hevige strijd zit. |
| reactie 7
|
|
|
Vinden jullie dit gedicht mooi? Ik Hier Ben ik Ik heet Valentine Wat is jouw naam dag of deze: Niet mogelijk Niet mogelijk het kan niet mijn lief heeeeft mij gelaten ik ben nu zo triest |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
mooi geschreven! het is btw trouwens altijd leuk om mensen tegen te komen die ook cristen zijn ben ik zelf namelijk ook liefss |
| reactie 9
|
|
|
Leuk jullie kunnen me mailen over problemen op [email protected] |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Matthijs, erg leuk gedichtje. Kleine gedichten kunnen ook leuk zijn |
| reactie 11
|
|
|
Rianna1998 leuk om te horen en samen met Nathan bedankt voor de reactie. |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Jha egt mooi hoor! |
| reactie 13
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Hey Matthijs Wauw goed om te horen! Vooral dat laatste. Dank je wel voor het compliment btw Oh en btw bedankt voor je reactie op Valab las hem nu pas:$ Vind veel steun in mijn Heere! Kus Alysha |
| reactie 14
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Inderdaad, sluit me helemaal aan.. Mooi! Liefss |
| reactie 15
|
|
|
Freak en myself bedankt voor de reacties. Alysha Efeze6vers12 want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten. |
| Naar boven | |