Huiskamer: Lucas = Back
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Heee mensen ik weet niet of jullie me nog kunnen herinneren, maar een tijd geleden ben ik tijdelijk gestopt met 1001. Het ging thuis niet zo goed. Maar dat is nu bijna allemaal geregeld. Ik heb jullie allen ontzettend gemist! Maar met andere woorden ik ben er weer, en ben niet weer van plan weg te gaat! Hoop dat jullie mijn nieuwe gedichten mooi gaan vinden! xLucas |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
welkom terug lucas!!!! liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel Brigitte |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Welkom terug |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Dag Lucas, Alvast welkom terug! Ben blij dat het goed met je gaat! Ik ben Floor en nieuw hier.. Mail je me als je nog vragen hebt? doei |
| reactie 5
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
heeeeeeeeeeeey LUCAS!!!! WELKOM BACK!!! ik kijk uit naar nieuwe gedichten van je gr, Tim |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom terug vriend |
| reactie 7
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Welkom terug!! Ik hebt je gemist. Niet meer weggaan hoor! Liefs mij |
| reactie 8
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Welcome terug lucas Fijn dat het weer goed thuis gaat! Zelf ook rotperiode achter de rug zit in pleeggezin nu dusja Als er iets is je kan me altijd mailen! Liefs Samantha |
| reactie 9
|
|
|
Bedankt allemaal Welkom dan op de floor site je gaat het hier vast geweldig naar je zin hebben @samm1997 Ik ken het heb zelf ook 3x in een pleeggezin gezeten. dat is geen pretje, En als iemand nog wat wil weten je kan me altijd mailen! X Lucas |
| reactie 10
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Nou dan hebben we het zelfde nu dusja Wel fijn om te weten dat sommige mensen het zelfe als mij ervaren |
| Naar boven | |