Ideeën en suggesties: Verwijderde gebruiker
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Hallo iedereen, Omdat de laatste tijd steeds meer mensen hun gedichten pagina verwijderen, dacht ik ; is het misschien een idee om de gedichten van die mensen wel op 1 pagina te laten staan? Dat er dan naast het gedicht niet de naam staat maar verwijderde gebruiker 1/2/3 etc.. Dat je daarop kunt klikken en dat je dan alle gedichten van die verwijderde gebruiker kunt zien. Verder hoeft er geen informatie meer te staan maar alleen alle gedichten van die persoon. Idee ?? Zou mij erg handig lijken omdat ik dan makkelijker gedichten van bijvoorbeeld xsweety, anonymous en lorena terugvind. Liefs x |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik snap niet hoe je bij die gedichten wil komen. Klinkt erg ingewikkeld. Maar ik snap je reden wel.. En je idee.. Maar ik snap het niet helemaal. X |
| reactie 2
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Goed idee! |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Heel goed idee!! |
| reactie 4
|
|
|
@Jolien , Als een gebruiker van nu een gedichtje op de site zet, staat er rechts bovenin naast het gedicht de schrijver/ schrijfster , dat is een link en als je daarop klikt ga je naar het profiel van diegene. Het idee was dat als iemand dan het profiel verwijderd op die plek niet komt te staan : verwijderde gebruiker,, maar een link met alle gedichtjes van dat profiel. Zo zijn de gedichtjes makkelijker te vinden, en omdat je het profiel eignelijk verwijderd hebt hoeft er geen informatie te staan, gewoon de gedichtjes |
| reactie 5
|
|
|
aha oh zo, ja best wel een slim idee inderdaad. |
| reactie 6
|
|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
Jammer dat de admins hier niet op reageren, ik kom heel veel prachtige gedichten hier tegen maar vele door verwijderde gebruikers zodat je nooit de kans hebt om meer van die schrijver/ster te lezen. Misschien een aparte catogorie, met alleen de gedichten erin van verwijderde gebruikers. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
idd goed idee soms kan je hun mooie gedichten niet meer terugvinden en dat is wel jammer ja...liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
Klopt, ik vind het de laatste tijd echt moeilijk op gedichtjes van bepaalde mensen terug te zoeken ofwel omdat er meerdere gedichtjes zijn met dezelfde titel ofwel omdat je simwelweg de titel niet weet maar wel de *verwijderde* gebruikers naam... Hoop inderdaad dat er een admin op reageert en ik vraag me af of dit haalbaar is want naar mijn idee zou dit het een stuk makkelijker maken gedichtjes op te zoeken. Liefs |
| reactie 9
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
leuk idee noessie.... kan hier ook wel alle titels van mijn gedichten neerzetten....pfff nee toch maar niet hahaha.....zijn er teveel..... liefss, Anony |
| reactie 10
|
|
|
Hahaha dat lijkt me geen goed idee haha kom je aan met 200 titels ofzo hahaha dat gaat m niet worden denk ik ;p Liefs |
| reactie 11
|
|
|
ff vraagje tuseendoor is anony weer terug of is het een ander? En als hij terug is ben ik blij lees zn gedichten erg graag...en als het een nieuwe is welkom dan En ik lees de gedichten van de mensen die reacties hebben gegeven ook heel graag.!!..liefs brigitte |
| reactie 12
|
|
|
@ brigitte....ja ik ben het....maar plaats geen gedichten..maar zo kan ik makelijker reacties op jullie gedichten geven.....liefss Anony.. |
| reactie 13
|
|
|
toch leuk dat je er weer een beetje ben....en eigelijk wil ik je vragen hoe het met je gaat? alsik niet te brutaal ben daarin...mag je gewoon zeggen hoor!!! als je dat vind....liefs brigitte |
| reactie 14
|
|
|
Het is misschien een optie, om dit idee gewoon in ''vragen over de site'' te plaatsen? Is maar een idee, maar misschien de administratie het leest, en er daarwerkelijk wat mee gaat doen! |
| reactie 15
|
|
|
@ brigitte..dankje..zekerss mag je dat vragen....het gaat best goed met mij..nog niet helemaal zo als het hoort..maar komt goed...ene met jou ook alles goed?... zal gauw jouw gedichten en die van de anderen gaan lezen...heb der wel een paar al gelezen...maar ben er achter dat ik behoorlijk wat in tehalen heb... @ noessie.... hahaha jah dat is niet zo een strak plan he...zijn er idd tussen 200 en 300.... liefss |
| Naar boven | |