Huiskamer: Jou specialiteiten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Wat zijn jou specialiteiten in het leven? Dingen waar je goed in bent.. Die van mij zijn: - Mensenkennis - Highly Sensitive Person X Lucas ben benieuwd naar die van jullie! |
| reactie 1
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
Waar ben ik goed in? -In ogen van iemand het karakter inschatten -Iets van alle kanten bekijken -verantwoordelijkheid op me nemen -organiseren Nieuw: Waar ben je niet goed in? -leuke dingen voro het laatst bewaren -Nee zeggen |
| reactie 2
|
|
|
waar ben ik niet goed in: - Nee zeggen :$ - Afspraken hebben met onbekenden. - Luisteren naar mensen die geen gezag over me hebben - Presteren onder druk |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
WAAR IK GOED IN BEN: -dichten -diep op iemand inpraten -jongens versieren -luisteren NIET GOED: -nee zeggen -stoppen met kletsen |
| reactie 4
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
waar ik goed in ben: -gedichten schrijven -luisteren naar mensen -mezelf achter een masker verstoppen :s wat ik een beetje kan: -schilderen -tekenen -gitaar spelen -piano spelen -zingen waar ik slecht in ben: -mensen over mezelf vertellen/mezelf echt laten zien aan anderen -bellen naar vreemden -dingen op tijd afkrijgen |
| reactie 5
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Waar ik goed in ben (you know:p): -(veel mensen zeggen) zingen - er altijd zijn voor mijn vrienden - schrijven - mijn gevoelens uiten waar ik slecht in ben: - liegen - eerst aan mezelf denken voordat ik aan mijn vrienden denk - you know..b xd xxxxxxxxxxxxxx love youuuu<3 |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
waar ben ik goed in.....ff denken... -dichten(zeggen ze teminste) -koken... -luisteren naar iemand -omgaan met stress (werk stress dan) jah waar ben ik niet goed in.... -kan niet liegen -soms om gevoel te uiten -schaatsen -dansen en nog veel meer... |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
dingen waar ik goed in ben .. - stil en rustig zijn. - mensen bang maken.... (ookal wil ik het niet lukt het me altijd..) - boksen. - diep denken. - mensen dingen vertellen die ze zelf niet in hun zien. - mensen helpen. - ik leer best snel bahalve rekenen en spelling. Dingen waat ik niet goed in ben.... - zingen. - vroklijk blijven... - grapjes maken.. - planten verzorgen.. (ze gaan altijd dood!) - rekenen en spelling. (te veel regeltjes voor mij!) en vast veel meer maar kan er ff niet op komen... xxS |
| reactie 8
|
|
|
IwillSurvive Berichten: 36 |
Haha leuk forum! Uhm... Positieve dingen/dingen waar ik goed in ben: - Perfectionistisch zyn! - Mezelf haten xD - Sociaal zijn/ aardig zyn - Vrolijk doen, ookal ben ik dat niet Negatieve dingen; - Moeilijk om over me zelf te praten; hoe ik me voel enzo.. - Doe me vaak dommer voor dan dat ik ben, daarom denken veel mensen dat k een dom blondje ben...) - Ben bang voor nieuwe situaties, maar dat zien andere niet, maja... |
| reactie 9
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dingen waar ik goed in ben: * Dichten * Zus irriteren * Koken * Toneelspelen * Over mijn gevoelens praten Dingen waar ik niet goed in ben: * Mezelf verdedigen * Mensen overtuigen * De leiding nemen * Plannen van schoolwerk Aangeboren specialiteiten: * HSP * Mensenkennis |
| reactie 10
|
|
|
Dingen waar ik goed in ben: Manipuleren Dingen kapot maken Met mensen hun gevoelens spelen Koken Dichten ( denk ik?) Zingen ( zeggen ze) Een vriend zijn Teksten onthouden Ik weet dat niet alles positief is! maargoed! ik ben er wel goed in ! :$ |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Na lang nadenken heb ik er maar één kunnen vinden: Mijn creativiteit |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
pfoe, slimme topic, laat je ook nog eens ffies over jezelf denken ik ben goed inn.... - nou ja, meeste mensen zeggen dichten - negatief denken ( helaass...) - volgens mij ben ik wel redelijk goeie vriendin meestal niet zo goed in; - stress, daar faal ik echt in, kan daar zooo niet mee omgaan... - boos zijn (ook wel weer goed denk ik;p) - niet huilen, ik huil echt gewoon te snel :'( - sporten - volhouden meer slechte dan goeie puntjes, dat is ook nog iets waar ik niet zo goed in ben, positief zijn voor mezelf... |
| reactie 13
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Leuke topic, lastig om jezelf te beoordelen Pluspunten: *Tekenen *Dichten (zeggen voornamelijk anderen) *Schrijven *Wiskunde *Snel (soms iets te snel) een antwoord klaar hebben *Anderen opbeuren Minpunten: *Sport *Zingen (vind ik zelf) *Over mijn gevoelens praten *Huiswerk plannen Als ik het zo onder elkaar zet vind ik mezelf eigenlijk nog best wel goed (eigendunk |
| reactie 14
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je uit je gevoelens toch al in dichten? |
| reactie 15
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Maar je gevoelens uiten is iets anders dan over je gevoelens praten Je gevoelens uiten kan op verschillende manieren, en erover praten is daar één van, dichten ook |
| Naar boven | |