Korte verhalen check: Een Engel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
verveelde me en kon niet slapen..dus gaan schrijven..en dit was het resultaat een dicht verhaaltje.....de namen zijn fictief net als de engel tuurlijk..maar de kern van het verhaal niet.. peter zit daar straks met veel verdriet omdat debbie voor haar vrijheid vecht want peter gunt haar dat helemaal niet debbie mag geen dag haar zelf zijn doet debbie iets wat ze leuk vind nauw dan is het huis veel te klein dan wordt peter weer eens behoorlijk boos en gooit die debbie pijnlijke woorden naar het hoofd zodat debbie in een hoekje kruipt verdrietig en doelloos dus werd er van boven een reddingsplan bedacht een engel met groot hart werd naar debbie gestuurd die haar een spiegel voorhield en dat gaf haar kracht de spiegel liet haar de waarheid eens echt heel goed zien dat debbie deze pijn en verdriet in haar leven niet verdiend omdat ze een liefdevol persoon is met een gouden hart bovendien de engel liet debbie ook zien het mooie van het leven dat zij nog zoveel moois tegemoet zal gaan die het leven nog in petto heeft om haar te geven nu is debbie bijna zover om het te kunnen schreeuwen van de daken ik ben debbie en leef zoals ik dat wil, gelukkig, vrij en zonder verdriet en de engel is weer heen gegaan maar blijft vanuit boven over haar waken nauw niet echt wat he.. groetjes...liefss Anonymous |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
Ik vind het wel iets hebben net als de rest van je gedichten ben blij dat je erweer bent heb veel steun altijd van je gedichten xxx claudia |
| reactie 2
|
|
|
dank je claudia.....liefss Anonymous |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Wooow! o.O |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
wauw erg mooi...super mooi zelfs. liefs |
| reactie 5
|
|
|
dank jullie..liefs |
| reactie 6
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
mooi gemaakt!! xxx echt serieuss!! xx |
| reactie 7
|
|
|
dank je wel.....leuk en fijn om te horen...(lezen) |
| reactie 8
|
|
|
Anonymous.. tot nu toe weet ik niet veel over je Maar ik weet dat je topgedichten schrijft. Maar wat ik nu ff wil weten is of je een man of vrouw bent |
| reactie 9
|
|
|
Dank je lucas...ff checken...hummm.. ben man.. Ben niet zo een prater over mijzelf...zijn er hier maar een paar die iets over mij prive weten...die ken ik ook al een hele tijd...heb net als shiva mijn eerste profiel wegens redenen verwijdert..stonden ook ongeveer 184 gedichten op..die gaven wel veel over mij prijs...ze zwerfen hier nog wel rond op 1001.. |
| reactie 10
|
|
|
Oke oke mooizo.. Ja ik zat te twijfelen anders lijkt het steeds zo debiel dat ik het bericht steeds eindig met X Ik weet nog goed je eerste reactie op mijn gedicht Anonymous.. volgensmij dacht jij toen dat het over jou ging:p |
| reactie 11
|
|
|
Nee dat niet..haha maar vond wel grapig om te reageren...mijn naam was ook anonymous...en ik ben niet misterious..haha.. |
| reactie 12
|
|
|
hahahah :p nee het ging over iemand die ik zoek maar steeds niet vinden kan |
| reactie 13
|
|
|
Oke...dat is minder...maar soms juist als je niet meer zoekt...kom je diegene tegen.. |
| reactie 14
|
|
|
Nee het woont in amerika kwam ik achter |
| reactie 15
|
|
|
Jah is wel ver fietsen dan...en ook nog stukje op waterfiets..hi.. zonder gekheid..is idd wel een heel eind weg..ga je een keer op vakantie daar naar toe.. |
| Naar boven | |