1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: WEBCAM GESPREK

datum 19-11-11 20:49
startpost
DJolien
Het was laat in de avond, ik zat op mijn computer. Om precies te zijn was het iets over elven. Ik was eigenlijk best moe en wilde naar mijn bed gaan. Maar ik kon en mocht niet weg van mijn computer, want mensen hadden mij nodig. Zuchtend ging ik onderuit gezakt zitten. Begon steeds meer en meer te gappen. Had moeite mijn ogen open te houden. Ach waarom ook niet. Ik sloot mijn ogen want wat maakte het ook uit? Niets want het was op dat moment best rustig. Mijn radio stond aan op Skyradio. Ik weet niet hoelang ik al muziek luisterde toen het liedje I LIKE YOU aan het draaien was. Ineens dacht ik weer aan die lieve jongen die ik een paar dagen geleden tegen kwam op een site. Ik wist niet hoe zijn naam was en waar hij woonde. Hij had een paar dagen geleden met hem gewebcamt. Ik was vanaf het eerste gesprek al helemaal weg van hem. Ik dompelde steeds verder weg in slaap. Toen hoorde ik een bliep iemand nodigde me uit, ik lette niet op wie het was. Ik had slaapogen en zonder maar even te kijken wat het was, klikte ik op accepteren. Er kwam geluid heel veel geluid. Het drong tot me door het was een webcam gesprek er zat niemand recht tegen over me. Nog steeds hoorde ik gerommel toen een paar seconden later een heel harde gil. Er werd geroepen. Daarna volgde een doodstille echt een angstaanjagende stilte. Ik keek in het beeld van mijn webcam gesprek. Daar ver weg midden zat de jongen in een kamer. Hij keek bang en aandachtig. Ik kon niet best zien wat en waar hij naar staarde. Ik tuurde en tuurde. Hij schrokte met zijn schouders en leek in de kamer te kijken. Wat daar was zag ik niet. Dus begon te roepen… Geen reactie.. nog maar eens roepen.. Nog niets. Ik werd bang heel bang. Wat was er aan de hand? Ik keek en keek. Wat was dat? Daar in de hoek van de kamer… WAT NEEE het kon niet waar zijn. Ik knipperde met mijn ogen, nee echt waar, dat kon niet. Ik schrok mij helemaal kapot. Het was een pistool. Ik wilde het gesprek afsluiten maar dacht aan die jongen hij was die jongen van laatst. Daar hij zat daar. Nog steeds bewoog hij niet. Ik dacht ineens, zal hij dood zijn? Heeft iemand hem neer gestoken? Toen ineens kwam er beweging in de jongen. Moeizaam liep hij naar zijn beeldscherm. Hij ging zitten, even later hoorde ik dat hij iets zei. Maar wat hij zei wist ik niet. Ik verluisterde tegen hem, en vroeg wat er was, hij schudde nee. Wat bedoelde hij hiermee? Weer vroeg ik wat er was. Met moeite hoorde ik hem iets zeggen met dat hij iets zij draaide hij zijn webcam een kwartslag. Daar waar ik net niets had kunnen zien, daar waar hij naar had gestaard. Lag een meisje. Ze had bloed bij haar oog. Hij zei… Jamyla is niet meer van mij vanaf nu is Jamyla van hem. Hij keek me aan en begon te huilen. Ik vroeg wat Jamyla van hem was, hij zei ze is mijn zusje. Maar meer zei hij niet meer. Hij vroeg enkel nog aan mij of hij mijn adres mocht. Dat gaf ik aan hem. Hij stuurde een hartje. Gelijk daarna viel het beeld weg. Hij was offline. Daar zat ik dan, helemaal klaar wakker. Nooit meer heb ik met hem gepraat en nooit zal ik zijn naam weten. Ik ontving een paar dagen later een kaart van hem. Hij had in de kaart geschreven, dat hij nu naar Jamyla was en vanaf nu ook van hem was. Hij zei ook dat hij mij nooit zal vergeten en me dankbaar was wat ik voor hem had gedaan. Als aller laatste stond er, meisje ik wens je het beste verder in het leven. Maar ik kan niet meer. Ik ben vanaf nu bij Jamyla...
datum 19-11-11 22:55
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Wat heftig zeg!! Super mooi verhaal!!
Liefs,
datum 20-11-11 13:43
reactie 2
Poetess-Sascha
WOW! SCARY!
datum 20-11-11 14:58
reactie 3
Verwijderde gebruiker
eng.....XXkuzz
datum 20-11-11 15:05
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Heftigg:o
geen woorden voor..
mooi gedaan
Liefss..
datum 20-11-11 22:54
reactie 5
oussamanajjariyo
cool maan super
datum 21-11-11 09:30
reactie 6
DJolien
Iedereen Thnx voor de reactie.
Dit verhaal is grotendeels een droom. De rest is verzonnen.
Nooit geweten dat verhaaltjes van mij na enkele dagen al 5 reacties kunnen hebben xD nogmaals Thnx xx
datum 21-11-11 11:28
reactie 7
anoukneijman
engg x
datum 21-11-11 12:36
reactie 8
Verwijderde gebruiker
Wow bizar en heftig!
Mooi beschreven
datum 21-11-11 13:42
reactie 9
Hardboy
Snap der niet veel van maar dat ligt aan mij..
datum 21-11-11 14:08
reactie 10
DJolien
hee hee, bedankt voor jullie reacties.
en hardboy, :p dat maakt niet uit. want je kan niet alles snappen
xx
datum 21-11-11 19:46
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Wow wat een eng
verhaal!
heeft die jongen dat meisje vermoord
of is heeft die meisje die bloed heeft nou
zelfmoord gepleegd.
ik hoorde op het eind dat die jongen ook dood is volgens mij
ik hoop niet dat ik erover droom!
datum 21-11-11 20:14
reactie 12
linnyyyy
echt super mooi verhaal!
goed geschreven ookk.. geen woorden voor
datum 26-11-11 14:27
reactie 13
LovelyWords
Wooow, heelmooi !
Ookwel eng..
Super !!

xxYasmine
datum 26-11-11 22:57
reactie 14
Finkelnberg
seriously, tranen in m''n ogen!
datum 02-02-12 15:01
reactie 15
DJolien
Nick en Beer.
Wat er verder in dat verhaal gebeurde.
En hoe Jamyla dood is gegaan....
Dat mag iedereen zelf invullen...
Ik heb geen vervolg gehad.
En verwacht het ook niet meer.

Linnyyyyy en LovelyWords en Finkelnberg!
ook heel erg bedankt voor de reacties!!
Naar boven

Reageren op: WEBCAM GESPREK

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.