Ideeën en suggesties: Opmerkingen over de nieuwe site
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
essie94 Berichten: 32 |
wordt de functie: fotos toevoegen voor onder het gedicht ook nog ingevoerd? |
| reactie 32
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Besto, geef even een mailtje van hoe of wat? als keuren niet meer nodig is hoor ik dat graag!! Groetjes loes |
| reactie 33
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Foto's bij een gedicht was iets lastiger, naar een goede uitwerking hiervan zijn we nog aan het kijken. Loes, als het goed is heeft Ronald jou een mail gestuurd. Zoniet, gaat hij dat vandaag nog doen. |
| reactie 34
|
|
|
reoudshoorn Berichten: 10 |
De lay-out is ff wennen, maar verder werkt alles prima! |
| reactie 35
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Okee, ik hoop dat het wordt toegepast |
| reactie 36
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
hoeveel tijd kost het om de mobiele versie te installeren? |
| reactie 37
|
|
|
De mobiele site moet helemaal gemaakt worden, daar gaat gewoon even tijd in zitten. Dit omdat het wel moet werken, en de ruimte is natuurlijk maar beperkt. Ik verwacht dat het ergens halverwege december klaar is. |
| reactie 38
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
jah eigelijk de zelfde vraag als cindy al had gedaan maar kan het andwoordt niet vinden... idd als je een kleur kiest als achter grond blijven alle gedichten gewoon wit.. verder begint het al aardig te wennen.. grtjes anony |
| reactie 39
|
|
|
Daar zat inderdaad nog een foutje. De kleuren zouden nu weer ingesteld moeten kunnen worden. |
| reactie 40
|
|
|
twinkelgirl Berichten: 12 |
Als ik eerlijk ben vind ik deze versie erg ingewikkeld. Ik heb niet echt zoveel zin meer om naar alle gedichtjes enzo te kijken.. Niet rot bedoeld. Ik weet dat jullie er heel erg je best ervoor hebben gedaan. Respect ervoor. [s]Maar ik vond die andere leuker...[s] |
| reactie 41
|
|
|
Er is maar heel weinig veranderd aan de website zelf, alleen het leden-gedeelte is erg verbouwd. Wat mis je, of wat zou je precies anders willen? |
| reactie 42
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
ik denk dat er nog een zoekknop moet komen. dat je op 'dichter' kan zoeken. want soms wil je bijv. gedichten van vrienden opzoeken, maar weet je de titel niet, dan is dat erg onhandig! |
| reactie 43
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
ik zou net als suusie wel een mobiele versie willen... als ik nu op mijn ipod zit, moet ik de hele tijd in zoomen |
| reactie 44
|
|
|
DannyR Berichten: 65 |
+1 voor de mobiele versie! Maar als ik een paar posts omhoog kijk, zie ik Besto zeggen dat deze circa midden december zal komen |
| reactie 45
|
|
|
Dat was wel de planning, wegens omstandigheden heb ik de afgelopen weken nauwelijks iets kunnen doen. Zou graag van jullie horen wat er met de mobiele versie allemaal moet kunnen. Ons idee was om het slechts te beperken tot een simpele versie waarbij alleen een zoekfunctie, een categorie-overzicht en een gedicht lezen tot de opties behoren. Dit omdat het omzetten van de volledige website tot een functionele mobiele website enkele maanden werk is. En je gedichten beheren doe je toch via de gewone website op een PC denk ik? Wat is jullie mening? |
| Naar boven | |