Ideeën en suggesties: Opmerkingen over de nieuwe site
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
sorajah Berichten: 1 |
ik en mijn zus zijn allebij lid van deze site, en we gaan meestal allebij op haar laptop, maar als zij dan al ergens sterren voor heeft gegeven, en ik wil daar ook een aantal sterren voor geven, dan zegt hij dat ik al heb gestemt, maar dat was dus mijn zus (dit was op de vorige site ook, maar ik zie nu pas dat je hier opmerkingen enzo kunt zetten duss) XX |
| reactie 17
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
bedankt besto dat je het gedaan hebt Ik zou liever de kleuren weer terug willen felle kleuren bijv, ook niet te fel, Zoals die anderen zeggen de kleur is idd een beetje kinderlijk Maar voor de rest is het TOP:-D |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3 |
Misschien ook een mobiele versie ofzo? Ik zit nogal vaak op m'n mobiel |
| reactie 19
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Jaa dat is goed idee,, want op mijn mobiel doet hij het niet goed..!! Hoop kunnen jullie hier nog wat mee!! Groet |
| reactie 20
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ja, dat zou geweldig zijn. Bij de vorige versie kon ik alles gewoon perfect bekijken. Nu valt er een deel van mijn beeld af als ik op mijn mobiel/dsI zit. Dus nu moet ik perse op m'n pc inloggen om de volledige reactie te zien. En de reacties op een gedicht vallen dan ook weg. Het zou heel fijn zijn als jullie dit zouden kunnen oplossen XXX Suus |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
jah...solly vond het oude ook beter. ben ook een tijdje weg geweest...maar zal idd wennen zijn.. alleen kleuren die je bij gedichten kon doen zijn een beetje jah hoe moet ik zeggen...anders.... verder besto en andere admins goed werk.. ben wel benieuwd naar die welbesproken optie die nog gaat komen... en alleen als je bij iemand op profiel pagina bent en je wilt weer terug naar home page...moet je helemaal naar beneden scrollen...werkt de link bovenin niet waar het boekje staat zeg maar... grtjes anony |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
had nog een vraag, steeds als ik een gedicht plaats kies ik een kleur, maar waarom zijn al mijn gedichten te zien in het wit? liefs cindy |
| reactie 23
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Hoi admin, sorry mijn mening over de nieuwe aanpak is rommelig en onoverzichtelijk vooral home [waar de nieuwste en willekeurige gedichten! Andere nieuwe aanpassingen zijn prima, de uitstraling had misschien een mooie kleurachtergrond en sierletters ook goed geweest en echt ik kan wel ledenhome vinden maar niet de gewone pagina Groetjes droomster |
| reactie 24
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
hoi admin...ook daar ben ik het helemaal met Droomster eens! liefs cindy |
| reactie 25
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
ik vind het jammer dat je linkpartners weg zijn, nu is het weer ff moeilijk zoeken op de nieuwe site. En ik snap idd dat met dat sterretje niet met dichters. maar het ziet er wel echt vet uit ! Liefss |
| reactie 26
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Contact is onderaan de pagina te vinden. Een mobiele versie van de website is al in de maak, maar kost ook even tijd. De willekeurige gedichten zijn verdwenen, dit had naar ons idee weinig toegevoegde waarde aan de website. En verder zou ik willen zeggen, ga eerst eens op onderzoek, speel overal eens mee. Ik verwacht dat jullie alle keuzes uiteindelijk wel gaan waarderen. @Mrssterretje Zodra jij het sterretje aanklikt op een gebruikers-profiel dan wordt dat lid aan jouw favoriete dichters toegevoegd. Die verschijnen ook op je profiel waar eerder de linkpartners stonden. |
| reactie 27
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Waarom kunnen we maar maximaal 100 tekens gebruiken? zo kan je ja nooit een goed gedicht maken! |
| reactie 28
|
|
|
100 tekens? Dat is enkel bij de titel... |
| reactie 29
|
|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
Wat ik heel jammer vindt is dat als ik naar Bijv. engelse gedichten gaat dan kan ik kiezen op waardering. maar dan staat daarna alle gedichten op alfabetische volgorde. ik vindt het leuker dat er een random volgorde is maar dan wel met 5 sterren als eerst dan 4 sterren maar zonder alfabetische volgorde. want nu moet ik bijv. een gedicht maken met een A voor in de titel en hij staat bijna bovenaan met 5 sterren. en andere gedichten die met een M beginnen in de titel worden bijna nooit gelezen dan. hopelijk snappen jullie mijn punt nu. xxxKevin |
| reactie 30
|
|
|
Ik snap wat je bedoeld, maar er zitten ook nadelen aan het toevoegen van een random daar. De volgende vorige functie bij het gedicht zal niet meer correct werken, en als je terug klikt naar de vorige pagina is het overzicht opeens weer door elkaar gegooid. Is dus helaas geen optie om dit aan te passen. |
| Naar boven | |