Ideeën en suggesties: Opmerkingen over de nieuwe site
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi iedereen! De nieuwe website van 1001Gedichten is zojuist online gegaan. We hopen dat jullie hem net zo tof vinden als wij. Heb je nog ergens een foutje gevonden of heb je een verbeterpunt, laat het ons weten! Veel plezier! Ps: over 2-3 weken komt de toffe functie die beloofd is, hier is nog wat vertraging mee. |
| reactie 1
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Erg leuk een niewe look! Wel erg wennen, maar dit went vanzelf! Top! |
| reactie 2
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Leuke look, is wel wennen |
| reactie 3
|
|
|
Nog een kleine opmerking van mijn kant, we zijn vorig jaar al begonnen met het opnieuw tellen van het aantal keer dat een gedicht werd gelezen. Dit hebben we nu overal doorgevoerd, hierdoor zullen de aantallen die er eerst stonden veranderd zijn. Voordeel hiervan is wel dat we betere statistieken kunnen maken. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
het is idd wel wennen....maar komt wel goed |
| reactie 5
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
De site is nu wel leuk maar er is 1 dingetje, Nu kun je dichters toevoegen via een sterretje nou dat hebt ik gedaan, maar t`lukt niet Hoe moet het nu? |
| reactie 6
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Ja, dat wou ik ook vragen. Als ik op het sterretje druk dan gebeurd er niets.. Dus hoe moet het nu...? En wat de nieuwe site betreft, ik vind hem prachtig Heel leuk ! xxYasmine |
| reactie 7
|
|
|
Hmm, had het vannacht nog wel extra getest |
| reactie 8
|
|
|
eerlijk gezegt vond ik de oude site beter....maar misschien ook omdat ik dat gewend ben. maar nu moet ik echt lang zoeken voor door te krijgen hoe het nu werkt. maar goed het zal moeten wennen denk ik. liefs cindy |
| reactie 9
|
|
|
Ik denk ook dat het even wennen is, uiteindelijk zul je het wel gaan waarderen. Het toevoegen van een favoriete dichter werkt nu bij iedereen, heb even een andere oplossing bedacht daarvoor |
| reactie 10
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik vond de vorige veel beter. Maar dat is misschien ook omdat ik moet wennen. Wat wel jammer is, is dat je het niet kan zien als je een nieuwe reactie hebt. En dat was bij de vorige versie wel zo..En dan heb ik ook nog een vraag: Welke functie precies? |
| reactie 11
|
|
|
Als je nu een nieuwe reactie krijgt zul je daarvan een melding ontvangen, dit zie je vanzelf. Ook bij gekeurde gedichten, verzamelingen zul je een melding ontvangen. Die functie houden we nog even geheim, denk dat jullie het erg leuk vinden. |
| reactie 12
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Ik had laatst ee idee om een foto onder het gedicht te plaatsen, dat vonden jullie wel een goed idee. Word dit idee nog doorgevoerd als functie? |
| reactie 13
|
|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
ik vindt het gewoon niks. niet lullig bedoeld maar ik vindt het een kinderlijke sfeer hebben. en ja dat vindt ik gewoon jammer. en natuurlijk is het even wennen maar ik vindt het gewoon niet mooi |
| reactie 14
|
|
|
idd de kleuren vind ik ook erg saai, en blijf er ook bij vond die andere veel beter, ook dat je kon zie hoe vaak een gedicht bekeken was enzo, het zag er voor mijn gevoel overzichterlijker uit. maar goed toch complimenten voor deze site ook, want je kunt niet met iedereen rekening houden. liefs cindy |
| reactie 15
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik heb liever het oude weer.. maarja het is niet anders zal er aan moeten wennen.. x Lucas |
| Naar boven | |