Stel je voor: Heey<3
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Ik ben Suzanne Of zoals bijna iedereen me noemt: Suus Ik ben 13 jaar (jarig op 28 april) Ik woon in een dorpje vlak bij Breda Ik hou heel erg veel van: zingen, dichten, verhalen schrijven en lol maken met mijn lieve vrienden/vriendinnen En op deze site kan ik me lekker uitleven en alles van me af schrijven En soms krijg ik geweldige reacties! En bij een paar van mijn gedichten zul je zie wie LOVE YOU!! |
| reactie 1
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Welkom,, leuk dat je er bent!! En indd, leef je lekker uit hier op deze fijne, mooie, gezellige site! Liefsss |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 22 |
hey welkom.... ik ben nieuw hier op deze site, leuk kennis te maken...liefs Cinthia |
| reactie 3
|
|
|
15jarigemetgevoel Berichten: 2 |
Daag Suus! toevallig ben ik ook jarige op 28 april (: wat leuk dat je hier ook zit, ik zal wat van je lezen hoop dat ik je snel nog even spreek! x Woody |
| reactie 4
|
|
|
Oh wat toevallig! Dus als ik 13 wordt, word jij 16? Echt leuk dat ik iemand tegenkom die op dezelfde datum jarig is als ik Maar ik vind mijn verjaardag geen leuke datum meer.. Ik ga ook wat van jou lezen! XXX Suus |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 15 |
mooi gedicht |
| reactie 6
|
|
|
15jarigemetgevoel Berichten: 2 |
waarom is je verjaardag geen leuke datum meer :O niet dat ik er wakker om leg, maar toch. de geboorte van elk nieuw mens moet gevierd worden x |
| reactie 7
|
|
|
*Ik bedoel natuurlijk 14 maar je kan reacties op forum's niet veranderen:S @15jarigemetgevoel Dat is een lang en somber verhaal..maar als je het echt wilt weten, moet je even kijken bij het forum: korte gedichten check. Dan ga je naar ik-verhalen van Suzy En daar heb ik een reactie bij gezet met het hele verhaal XXX |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aangenaam Suus, welkom |
| reactie 9
|
|
|
Whaha thank you Btw: Ik heb zin in zaterdag |
| reactie 10
|
|
|
sandedichtster Berichten: 2 |
heey suus, jij had al een paar gedichten van mij gelezen en ik een paar van jou. jij kan echt mooi schrijven. ik ben sandra en ik ben 14 en word in mei 15. groetjes sandra |
| reactie 11
|
|
|
Dankjee<3 oh dan ben je een jaar ouder dan ik xx |
| reactie 12
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
SUUUUUSS!! Jou ken ik al^^. And iloveyou, bffje<3. xxYasmine |