Gedichten check: aangerand(geef je mening)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
christina-94 Berichten: 31 |
aangerand Aangerand... Wat verstaan mensen eronder? Aangerand... vergeten doe je het nooit het is iets wat nooit ontdooit Aangerand... je draagt het altijd met je mee Aangerand... Hoe vaak komt dat op TV! nee liever niet liever geen traan want ik wil dat niemand het ziet De pijn gewoon ondraaglijk net een filmpje in je hoofd dat zich afspeelt op momenten momenten dat je echt gelooft Dit is mijn fout Ik lokte het uit Dan gelukkig heb je mensen Mensen die je zeggen Jou fout is het niet maar wel van de verrader die je met die pijn achterliet.... Wat vind je ervan?? |
| reactie 1
|
|
|
TheAnnemiekheid Berichten: 13 |
Hej, heb je het zelf meegemaakt? het is erg mooi. Persoonlijk, wel cool. ja |
| reactie 2
|
|
|
merci ;p vvoor dde reactie |
| reactie 3
|
|
|
MirandadelaParra Berichten: 24 |
Heb je dit zelf meegemaakt Christina? |
| reactie 4
|
|
|
ja al myn gedichten maak ik zelf |
| reactie 5
|
|
|
noita Berichten: 10 |
MOOI HOOR CHRISTINA!!!! EEN MANIER OM JOU PIJN VAN JE AF TE SCHRIJVEN????? DIKKE KNUFFEL VAN NOITA!!!!! |
| reactie 6
|
|
|
mening aub xx :p xx |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
Bijzonder onderwerp ongeacht of je het hebt meegemaakt of niet. Maar ik vind het persoonlijk niet zo. Er zit een goede boodschap in maar ik kan moeilijk het ritme vinden. En soms vind ik de rijm ook storen. |
| reactie 8
|
|
|
faishal Berichten: 11 |
Vindt het erg wat er met je is gebeurd. Ik vindt het erg mooi wat je ermee heb gedaan Een gedicht ervan gemaakt Tog van iets slecht goeds gemaakt en voor deze gedicht stem k zekker alle sterre voll (K) |
| reactie 9
|
|
|
euhm ik heb dit niet meegemaakt |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind dit geen gedicht. Ook geen proza. Het zijn losse zinnen bij elkaar geraapt en onder elkaar gezet. |
| reactie 11
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Ehmmm, is dat niet wat overdreven??? Ik vind het wel een gedicht en ik vind het nog vrij mooi ook Wat ik wel aanraad is om in het begin dat "aangerand..." niet steeds te herhalen, omdat het een klein beetje stoort...(sowieso vind ik de eerste drie strofen niet zo geweldig) Verder vind ik het, in tegenstelling tot een zeker persoon, wel een goed gedicht. ltrz |
| reactie 12
|
|
|
Voor de persoon boven mij: Nee, dat vind ik niet overdreven. Sterker nog, je laatste opmerking doet net alsof het een persoonlijke aanval is op topicstarter. Laat ik het zo zeggen; als jij een gedicht plaatst in de gedichtencheck vraag je in mijn ogen naar de mening van anderen, ONGEACHT POSITIEF OF NEGATIEF. Vaak als ik een puntje van kritiek geef, wordt daar heel heftig op gereageerd door andere mensen. Het lijkt mij toch dat topicstarter graag meningen wilt weten over zijn gedicht? Mag ik dan alleen maar wat posten als ik het gedicht fantastisch vind? Oke, ik gaf geen motivatie wáárom. Dan zal ik dat nu even doen. Ik vind een gedicht veel leuker als er wat woordspelingen in staan, je metaforen gebruikt, als je je opmaak aanpast, als je wat dóet met je lapje tekst. Zoals ik eerder zei; ik vind dit bij elkaar geraapte losse zinnen. Je boodschap is heel duidelijk, er zit totaal geen spanning in voor de lezer. Ik heb zelf ook wel gedichten geschreven over misbruik, aanranding, verkrachting etc.. en dat hoef je niet zo expliciet te verwoorden. Ik ben van mening dat het voor een lezer veel leuker is om het te ontdekken, als de interpretatie vrijgelaten wordt. Als je wilt wil ik het ook wel posten hoor, zodat je een voorbeeldje hebt. Dan begrijp je misschien wat beter wat ik bedoel. Een goed voorbeeld op deze site is Rene. Toen ik hier een aantal jaren geleden kwam (toen schreef ik zelf ook nog een beetje iCkk hOuuu van jouwww gedichten hoor, maar oke) was Rene een standaard dichter. Inmiddels heeft zij zo'n groei doorgemaakt. Ze is opzoek naar haar eigen stijl, haar eigen manier van schrijven. Haar gedichten worden steeds leuker om te lezen en spreken aan. Misschien moet je haar eens opzoeken. |
| reactie 13
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Hmm, tsja, ik vind het toch overdreven... Maar het is wel jouw mening natuurlijk... Maar ik vind wel dat je je mening op een iets 'zachtere' manier had kunnen brengen (en inderdaad met een wat uitgebreidere motivatie, maar dat heb je nu dus gedaan)... Het was niet mijn bedoeling dat te suggereren, maar je hebt er wel gelijk in dat het zo overkomt.. Gomen nasai.. |
| reactie 14
|
|
|
Jouw mening is dat je het overdreven vindt ja, de mijne dat ik het zo prima kan zeggen. Volgens mij heb ik niks gezegd wat beledigend, kwetsend of denigrerend was. Subtiel zijn is gewoon niet mijn sterkste kant, maar ik was keurig beleefd. Ik vind niet dat je áltijd maar positieve kritieken mag uiten, een dichter heeft veel meer aan verbeterpuntjes. Dat is ook een probleem hier; ik reageer meestal alleen als ik een gedicht minder goed vind, waardoor ik afgeschilderd word als een negatief persoon. Dat is niet waar, ik denk alleen dat je als dichter meer baat hebt bij tips. |
| reactie 15
|
|
|
ja maar zeg u mening maar hoor geen probleem zijn andere mense die it wel goed vinde |
| Naar boven | |