Gedichten check: Jij denkt, ik weet.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Jij denkt dat ik lieg, Maar ik weet dat het de waarheid is. Jij denkt dat ik vrolijk ben, Maar ik weet dat mijn hart grote tranen huilt. Jij denkt dat ik je haat, Maar ik weet dat ik altijd van je hou. Jij denkt dat mijn leven geweldig is, Maar ik weet dat het alleen maar schijn is. Jij denkt dat ik het wel alleen kan, Maar ik weet dat ik je nodig heb. Jij denkt dat ik alles heb wat ik wil, Maar ik weet dat ik het belangrijkste mis. Jij denkt dat ik overal zin in heb, Maar ik weet dat ik alleen maar wil slapen. Jij denkt dat ik ’s nachts lekker lig te dromen, Maar ik weet dat ik nachtenlang huil. Jij denkt dat het allemaal voorbij is, Maar ik weet dat het nooit over gaat. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Waoww! Goed Katinka, echt waar! |
| reactie 2
|
|
|
Dank je! Weet je, als jij mijn verhaal (over mijn leven) wilt lezen, als je miss intresse hebt, moet je ff op : www.proud2bme.nl/stories/Pro-ana/Alles_kwijt kijken. Ik hoor graag wat je ervan vindt Liefs. |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heeeel mooi echt heel mooi xxx |
| reactie 4
|
|
|
Dank je. Ik ben er zelf niet super tevreden over maargoed.. xly |
| reactie 5
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
heay katink ik wou nu tog even wat segge wat ik al die tijd al wou doen, ik vind mooi hoe jij schrijft maar ik denk dat jij het meer voor marco doet, jullie geven alleen maar complimenten aan mekaar ivp van dat jullie naar een andere kijken die bijna geen reacties hebben op hun gedicht, en jullie reageren alleen op mekaar en dan lijkt het net of jullie de beste zijn in gedichten, dit moest ik even kwijt ik hoop dat je nu niet boos ben! xxx anoniem |
| reactie 6
|
|
|
Sorry dat ik het zeg, maar dat slaat helemaal nergens op. En hoe bedoel je dat ik het voor Marco doe? Ik schrijf mijn gedicht (de meeste dan) puur en alleen voor mezelf en ik deel ze hier met anderen. En ik kijk echt ook naar andere gedichten hoor. Ik heb nooit gezegd dat ik de beste ben en dat ga ik ook nooit zeggen, iedereen schrijft op z'n eigen manier. Ik wil ook best naar andere kijken en dat doe ik ook. Ik lees (bijna) alle gedichten hier op t forum maar ik heb geen tijd en energie om op alles te reageren. Ik snap eerlijk gezegd niet zo heel goed waar dit ineens vandaan komt, dus als je het me uit wil leggen, graag. Katinka |
| reactie 7
|
|
|
omdat je steeds aan marco vraagt wil je even reageren op mijn gedichten en zeggen wat je er van vind ik bedoel de meeste gesprekken gaan alleen over jou en marco doe dat lekker via msn als je dat tenminste hebt srry maar ik wou gewoon even me hart luchten xxx |
| reactie 8
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik vind dat niet kunnen hoar lieverdje ik bedoel op bijna al mijn geichten reageert katinka ook op en ze heeft zeker msn het is een stik lieve meid. kijk eerst naar je zelf voor dat je een ander beschuldigd. xxx shannen |
| reactie 9
|
|
|
Zal ik je eens even iets over mezelf vertellen, en (volgens mij) over het forum hier? Misschien begrijp je er dan meer van. Ik vraag niet alleen aan Marco of hij op mijn gedichten wil reageren. Ik ben erg onzeker en wil graag weten wat iedereen hier van mijn gedichten vind. Ook omdat ik erover denk om ze uit te geven. Dat "steeds" valt wel mee volgens mij. Dat de meeste gesprekken over Marco en mij gaan valt ook wel mee, en als je dat al denkt, komt dat omdat wij vaak online zijn. En niemand (behalve jij misschien) heeft er problemen mee want iedereen kan gewoon gezellig mee kletsen. Nog ff over dat reageren, het is een gedichten forum, om reacties op je gedichten te krijgen. Daar is het voor dus dat is niet zo gek dan. En wat nou als ik Marco niet op msn heb? Waarom zouden we niet gewoon hier kletsen? Ik snap je probleem echt niet. @ Shannen: Dank je dat je voor me opkomt Katinka. |
| reactie 10
|
|
|
moet ik je nou ineens zo zielig vinden ofzo? weet je als ik ermee zit is mijn probleem, gelukkig heb ik hier nog een enige voorbeeld shannen, zij reageerd op iedere gedicht en ze is heel zacht in wat ze doet en jij zoekt bij iedereen de aandacht. x |
| reactie 11
|
|
|
heay ik vind het leuk voor je dat ik jou voorbeeld ben, maar als je ermee zit reageer dan ook niet op haar gedichten, kijk ik krijg nu gewoon niet zoveel complimenten op mijn gedichten en kantinka wel, dus daar kan zij ook niks aan doen dat steeds toevalig marco ertussen zit en nog eens wat, ik ben ook best onzeker maar voor een ander opkomen dat kan ik wel, en zij kan er ook niet aan doen dat ze marco niet op msn hebt, laat haar gewoon in haar waarde, ik hoop dat het je nu duidelijk is geworden en zoek een ander iemand op en zeg het dan gewoon recht in haar gezicht okej xxx katinka maak je maar geen zorgen ik sta aan jou kant!!!!!!!!!!!!!!!!!11 |
| reactie 12
|
|
|
Ik snap jou helemaal niet. Waarom zou ik zielig zijn? Ik heb geen tijd en energie om op alle gedichten te reageren en ik ben niet de enige hier (denk ik). En waarom moet je mij hebben? Ik zoek helemaal geen aandacht, volgens mij ben jij degene hier die aandacht wilt. Dank je shannen. Weet jij wat ik mis heb gedaan? Want ik begrijp t echt niet...Moet ik nou ook al stoppen met t forum? Katinka |
| reactie 13
|
|
|
nee doe normaal het is haar eigen probleem ze zoekt iemand om aandacht te zoeken, echt blijf gewoon op het forum, please ook al doe je het voor mij ik heb nog een gedicht voor jou geschreven! xxxx liefs |
| reactie 14
|
|
|
Goed goed, ik blijf op het forum. Naja, de komende vier weken niet want ga morgen op vakantie Echt stom dat ik me zo kut kan voelen door dit...Maar goed.. x |
| reactie 15
|
|
|
ik snap het niet zegt er eentje hier ahahahahahaha ik lach me helemaal dubbel ik zoek aan dacht jij bent de enige denk ik jij doet net of je zielig ben xx |
| Naar boven | |