Gedichten check: Eindeloze morgen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik ben niet zo tevreden over dit gedicht. -- De gouden parels die je in haar haren vlocht, lichten op in de ochtendzon. - Niet te snel verdwijnt onze wereld, en vervaagt alles wat er was. De maan ziet haar liggen, met een harenwaaier als sprei. Wolven huilen haar tegemoet, koud als wintertranen. Ze spreekt, licht verbleekt. Een schaduw doet de wereld ontwaken, en keert zich naar haar toe. De parels geven licht, en wijzen de weg naar een eindeloze morgen. Ze zal de zon nooit meer zien ontwaken. -- Menig? |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Roos, Een steengoed gedicht, waar je echt tevreden mee kunt zijn. Gaat dit gedicht trouwens over je zusje?? of wil je het er niet over hebben, dan hoef je het namelijk niet te zeggen hoor Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Roos, het is zo mooi, echt perfect! Liefs.x |
| reactie 3
|
|
|
Ja, het gaat over mijn zusje. En ik wil het er best over hebben, dat kan ik nu wel aan. liefs |
| reactie 4
|
|
|
als je een keertje wat via het forum kwijt wilt.... praten |
| reactie 5
|
|
|
Ik ben niet zo goed in uit mezelf praten. Vragen beantwoorden ofzo kan ik wel, maar het wordt moeilijk als ik het hele verhaal zo moet gaan vertellen. |
| reactie 6
|
|
|
Misschien een hele moeilijke vraag, maar hoe is je zusje overleden? als je deze vraag niet wilt beantwoorden, moet je het gewoon zeggen hoor! Groetjes Marco p.s.; ik ga zo ook, ik wacht nog 1 berichtje van je af |
| reactie 7
|
|
|
Nee ga maar niet, ik zal even het verhaal vertellen dan. Mijn zusje, ik kort haar naam af met A, is overleden toen ik 12 was. Ze is verdronken, en heeft verschrikkelijk geleden. Ik weet niet precies wat ik er meer over moet zeggen, het is een beetje moeilijk. |
| reactie 8
|
|
|
Heftig Roos! Ik vind het echt zo &%$* vervelend voor je! Als ik je goed zou kennen, had ik allang een arm om je heen geslagen. Nu doe ik dat dan digitaal. Ik leef heel erg met je mee! Ik moet nu wel echt gaan, ik wil als jij het goed vind de volgende keer de rest wel horen! zo kun jij je hart natuurlijk ook luchten, Groetjes en sterkte |
| reactie 9
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Oh god, Roos, wat erg... Echt, als ik iets voor je kan doen... Liefs.! |
| reactie 10
|
|
|
Ja, het is heftig, ik kan niet anders zeggen, maar er is niets meer aan te doen. Ik mis haar nog iedere dag, en de kleinste dingetjes doen me aan haar denken. Ik waardeer jullie medeleven heel erg, en vindt het heel fijn. Liefs, knuffel, en trusten, Roos |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
schat. i don't know what to say. je bent heel sterk. dat spat van het scherm en je kunt zoooooo goed dichten.. meis, als je wat kwijt wilt. trek aan mijn oor ofzo, ik ben er voor je. x |
| reactie 12
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
roos een prachtig gedicht! Voor kinderen die een broer of zus verliezen is het dubbel zwaar niet alleen hun verlies hebben ze te dragen. Het verdriet van de ouders speelt hierbij ook een grote rol ,doordat men probeert dat verdriet ook op te vangen .Alles is dubbel zwaar en kom je niet zelf vaak aan verwerking toe. roosje misschien zie je dat nu nog niet,maar EENS zal alles een plaatsje krijgen,stop het niet weg praat er over,men is pas echt dood als je haar zou vergeten maar ze zit stevig ze zit in je hart, en zou zeker willen dat je ook aan jou leven gaat bouwen.Ooit kom je immers weer samen!Heel veel liefs en knufjes droomster |
| reactie 13
|
|
|
Ja Droom, je hebt gelijk. Ik weet dat jij een dochter hebt verloren, het is geen vergelijking, maar eveneens een groot verlies. Het is zwaar, veel mensen proberen op je te bouwen, ook al is het bijna 5 jaar geleden, het zijn kleine dingen die herinneringen oproepen, en waar iedereen verdriet aan beleefd. Ik stop het zeker niet weg, ik weet ook dat ze zelf niet weg is. Ze is bij me, en blijft bij me. Lies, ik zal aan je oor trekken. Veel liefs, Roos |
| reactie 14
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
roos ik denk dat het voor kinderen nog zwaarder is,omdat die ook het verdriet van hun ouders er bij meemaken. De kleine herinneringen houden haar bij je, zodat je haar nooit zal vergeten. Die blijven heel je leven bij je,dat is goed. Alleen alle pijn zal milder worden ook door te schrijven. Vraagje welk jaartal is je zusje gestorven? dikke knuffel droomster |
| reactie 15
|
|
|
Ach, geen verdriet is zwaarder, iedereen ervaart het op zijn eigen manier. Mijn zusje is gestorven 2004, en het is niet in de publiciteit geweest, voordat je dat misschien denkt. Schrijven helpt en lucht op, maar neemt slechts voor eventjes de pijn weg, want die is er, en blijft er. Liefs |
| Naar boven | |