Gedichten check: Boek uitgegeven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Willen jullie checken of mijn boek zo leuk is uitgegeven? Ik kan er namelijk nog wijzigingen in gaan aanbrengen; Je kan 'm trouwens ook kopen, prijzen staan erbij (27 pagina's) de link: www.lulu.com/content/paperback/leven-overleven/7384933 Groetjes Marco |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wow is iedereen op de site een boek aant schrijven? Jij, Katinka,roos ik .... en waarschijnlijk nog wel meer maar ik ga even kijken op die site |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Nou, ik vind hem er best mooi uit zien! Zit mooi in elkaar. En nee Miekie, ik schrijf geen boek. Liefs |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@Roosje Ow oke dat d8 ik omdat je hier een stuk van een verhaal had geplaatst... |
| reactie 4
|
|
|
Ja, dat klopt, alleen ik ga het niet uitgeven. |
| reactie 5
|
|
|
Alex91 Berichten: 28 |
Wauw Marco een boek prachtig Groeten, Alex |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
ej Marco het is een mooi boek!! super! liefs Gerline |
| reactie 7
|
|
|
Hee allemaal! Bedankt voor de enthousiaste reacties. Ik heb alleen 1 probleem :$ Ik kan niet met Ideal betalen dus is het te onveilig naar mijn mening als ik klanten zo mijn boek laat kopen (ook voor mezelf natuurlijk); daarom ben ik nu bezig op een andere site Toch bedankt voor jullie reacties, leuk! Groeten Marco |
| reactie 8
|
|
|
Hmm, dat is wel vervelend. Als ik dat allemaal zo zie kriebelt het wel om mijn verhaal zo te laten afdrukken. Gewoon voor mezelf, het ziet er zo mooi uit. Liefs |
| reactie 9
|
|
|
Ach ik ben al vrij ver bij een andere uitgever nu: pumbo.nl. Ik wacht nu alleen nog op mijn publicatiestukje, Groeten Marco |
| reactie 10
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Super Marco! Als iedereen hier een boek gaat uitgeven is het niet iets speciaals meer...misschien doe ik het wel niet. Mijn boek is niet goed dus... Ik weet het niet, wat vinden jullie? Liefs. |
| reactie 11
|
|
|
Hoezo als iedereen het gaat uitgeven? Alle stukken/gedichten zijn identiek, dus ik zie het probleem niet. Bovendien is het juist leuker als meer mensen het uitbrengen! En ook jij moet het uitbrengen Katinka, maar dat weet je zelf van binnen ook wel. Vooral als je naar je reacties kijkt Grtz Marco |
| reactie 12
|
|
|
Nou zoveel reacties heb ik niet gehad hoor. 2...dus niet veel. Wel goede maar ja... Sorry ik weet het gewoon even niet. Ik zit er echt niet bij met mijn hoofd de laatste week. En laat maar over dat uitgeven...ja is juist leuk. liefs. |
| reactie 13
|
|
|
Het gaat niet om kwantiteit (aantal reacties), maar om de kwaliteit (de gevoelens erachter) Laat het maar wel uitgeven Katinka, het wordt een keigoed boek! =) |
| reactie 14
|
|
|
Ik zie wel... Ik weet niet of het lukt om het erbij te doen, met therapie..Ik moet eigenlijk school al opzij zetten om helemaal beter te kunnen worden. En ik zit weer helemaal in mijn niet - eten wereldje...Het wordt een lange tijd...:'( xx |
| reactie 15
|
|
|
Volhouden, volhouden, volhouden. Hou je vast aan alles wat je lief is, vecht voor alles wat het waard is. Je komt er, hoe maakt niet uit, je komt er! |
| Naar boven | |