Gedichten check: Harde harten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
De wereld is zo hard, Niemand meer met een hart. Soms is het zo zwart. Het lijkt allemaal zo apart! Ik ga er niet aan lijden. Vanaf nu maar eens vermijden. Ik ga het leiden. Het is niet dolfijn. Schrijf ik nu met mijn foppen. Het moet nergens meer voorkomen. Het moet worden voorkomen. Allemaal mooie beken. Maar ik beken. Nu echte milieuvervuiling. Tien mensen. Doe er maar achteraf. Twee eerlijke mensen. Dat is een minimaal. En dat is minimaal. Harde harten. Te verdelen in twee parten. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Haaaii Marco! Leuk gedicht. Maar ik vind hem niet een van je beste als ik eerlijk ben. x |
| reactie 2
|
|
|
Hee Katinka! Dankje, maar dit is ook een probeersel. Ik heb namelijk dubbele woorden gebruikt (bijvoorbeeld foppen: iemand voor de gek houden en een pen die fopt). Maar schijnbaar geen succes? Jammer Groetjes Marco |
| reactie 3
|
|
|
Nee het is goed hooor! Alleen je hebt wel betere geschreven. Maar ik zeg niet dat het niet goed is! xx |
| reactie 4
|
|
|
Ok, maar zelfs als het niet goed is , dan moet je het wel zeggen he! Groetje Marco |
| reactie 5
|
|
|
Ik meen het hoor! Ik ben eerlijk! Ik vind dit gewoon niet een van je beste maar ook echt niet slecht ofzo! Ik heb trouwens 3 nieuwe gedichten erop gezet En wil je weer eens naar m'n boek kijken;$? xx |
| reactie 6
|
|
|
Ok, ik geloof je wel hoor. Maar wil het gewoon even benadrukken Ik ga gelijk naar je nieuwe gedichten kijk, ben heel benieuwd! Hoe heten ze? En ja, ik wil best naar je boek kijken. MAAR... dan moet het niet te prive zijn anders wil ik het niet. Ik moet zeker weten dat jij je er lekker bij voelt. Groetjes |
| reactie 7
|
|
|
Okee. Ja ik vind het lastig maar ik blijf eerlijk. Je vind ze vanzelf wel. Hoe bedoel je te prive? Vond je het vorige keer te prive? x |
| reactie 8
|
|
|
Ok, Ok, Nee vorige keer was goed. Maar het moet gewoon niet te prive worden, dat lijkt me niet prettig voor jou. |
| reactie 9
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Heejj Marco! Ik vind jouw gedichten altijd erg moeilijk(misschien al een keer gezegd) Maar deze valt wel mee, Leuk Gedicht!! Vooral het begin vind ik erg mooi!! Xx Anne |
| reactie 10
|
|
|
Maar Marco, ik vroeg toch zelf of je het een stukje verder wilde lezen? Ik vind het fijn als je er reacties bij zet. Anders zou ik het toch niet vragen. Maar alleen als jij het wilt. x |
| reactie 11
|
|
|
@ Anne: bedankt voor je reactie! Toffe reactie! =) @ Katinka: oke, je mag het sturen, maar dan krijg je het misschien wel pas morgen terug omdat ik zo stop met computeren oke? |
| reactie 12
|
|
|
Is goedd Maar alleen als jij het ook echt wilt hoor. Anders voel ik me daar weer schuldig over.. xx |
| reactie 13
|
|
|
Nee nee, ik wil het graag lezen! Stuur maar en niet schuldig voelen, dat hoeft niet. |
| reactie 14
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Graaggedaan Xx |
| reactie 15
|
|
|
Haha dankje, *proost met Anne met een Sisi no bubbles |