Gedichten check: Dood
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Dit gedicht had ik nog ergens liggen en nog niet geplaatst dus ik dacht, doe ik nog even Bloed Mijn bloed Het voelt goed Geen pijn Vrijheid Toch stoppen Niet dieper snijden Zelfs dit kan ik niet Zwakte Een glimlach op m’n gezicht Niks laten merken Maar van binnen… Kapot, gebroken, dood Ana… Mijn liefste vriendin Mijn ergste vijand Mijn ergste vriendin Mijn liefste vijand Niet willen leven zonder haar Maar ook niet met haar Gewoon niet willen leven Dood Nu, zo meteen, voor altijd Verlost van mij Eindelijk… |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
WOW !!!! Echt serieus Katinka I'm impressed :O Hier zit ZOOOOO VEEEEEL gevoel in :O serieus ik ben diep onder de indruk...... xxx |
| reactie 2
|
|
|
Dank je:$ Ik voel me helemaal verlegen worden... Lieve reactie! xx |
| reactie 3
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Wauw!! Ik vind de manier waarop jij dicht echt super knap! en super Mooi!! Idd Met veel gevoel! Ga zo door!! Xx |
| reactie 4
|
|
|
Dank je Anne. Jij schrijft echt zooo mooi, ben jaloers op je Ja ik ga lekker door xx |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
mooi gedicht vind ik knap deze heeft me aan het denken laten zetten xxx |
| reactie 6
|
|
|
Dank je! Hoezo aan het denken gezet dan? Xx |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
katink ,mail deze als je wilt naar, [email protected] groetjes droomster xxxx |
| reactie 8
|
|
|
Haaii ik heb hem gemaild Kijk maar wat je ermee doet xx |
| reactie 9
|
|
|
katink is oke je krijgt berichtje wanneer het klaar is! groetjes droomster |
| reactie 10
|
|
|
Droomster, dank je wel. Weet je, ik vind het super lief dat je mijn gedichten op je site zet. Echt, want zo goed zijn ze niet. Liefs.x |
| reactie 11
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Katinka ga je nou zeggen dat ze niet goed zijn :S Kijk eens naar de reacties die je krijgt... dat zegt genoeg xxx |
| reactie 12
|
|
|
katink wil graag complentjes horen volgen mij. |
| reactie 13
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Jaa, idd!! MiekieMouse heeft gelijk!! Heb je nou nog niet door dat mensen jouw gedichten mooi vinden? Iedereen vindt jou gedichten super mooi! Xx |
| reactie 14
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
gewoon als ik dit lees moet ik gewoon aan enkle dingen denken. xxx |
| reactie 15
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wat druk je hiermee een kracht, maar ook onvermogen mee uit. Wel knap gedaan hoor, complimenten Groetjes! |
| Naar boven | |