Gedichten check: Blijf bij me.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Na aanleiding van wat leuke reacties ben ik maar weer aan het dichten geslagen. -- Mijn kristallen ogen, Zagen slechts gouden sterren. Nu weet ik wel beter. De stilte trekt zich in me terug, Zodra angst zijn eigen weg volgt. Je voldoet niet aan me eisen, Want ik stel ze onmiddelijk bij. Dat houdt me veilig. Zal de muur die je gebouwd hebt, Ooit breken? Draag me erover, want Falen is geen optie. Hoe kan ik nu een punt zetten, Als vraagtekens door mijn hoofd dwalen? Steeds weer hoor ik de tranen in je stem. Laat m'n twijfels maar, Ga niet weg, Nog niet. Blijf hier, met me, Naast me, en vooral, Bij me. -- Reacties welkom! |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Super mooi gedicht, Roos! Alleen 1 vraag; heb je echt een hekel aan falen? Ik voel als ik dit gedicht lees, angst bij je om te falen. Weet niet of dat klopt, dus vandaar |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Super knap Roos! Echt mooi meis, kreeg bijna tranen in m'n ogen toen ik het las!! xx |
| reactie 3
|
|
|
@ Marco; ik heb geen hekel aan falen, ik wil mensen alleen niet teleurstellen. Ben wel bang om te falen dus. @ Katinka; Dankje, dat is echt heel lief! Al vind ik dit een vrij oppervlakkig gedicht. Hij geeft alleen wel een goed beeld van mijn gevoel. |
| reactie 4
|
|
|
Ik vind het echt een mooi gedicht, zoals de meeste van jullie... Hebben jullie die site proud2 be me gezien.,..? xx |
| reactie 5
|
|
|
Nee. Link eens? Kusje |
| reactie 6
|
|
|
Gewoon "proud2beme.nl", gaat over anti - ana enzo...is zo moelijk voor mij om op te kijken..:'( Zat net te huilen achter de computer omdat ik het niet meer weet, echt niet meer weet wat ik moet doen... x |
| reactie 7
|
|
|
Jeetje. Vertel eens, is er wat gebeurd vandaag? Iedereen heeft zo zijn up's en down's, zolang je er maar niet in blijf zitten. Probeer een reden te vinden om de volgende dag weer keihard te vechten in de strijd tegen Ana. |
| reactie 8
|
|
|
Ik ben op school vreselijk uitgescholden, voor "net zo lelijk en dik als een koe, olifant of varken." Kut slet, kutwijf, vies vet, dik...alles:'( Ik weet het even helemaal niet meer, ik zie het even neit meer zitten... x |
| reactie 9
|
|
|
Juist omdat je anorexia hebt schelden mensen je uit voor dik, omdat ze willen dat je verder gaat. Dat zijn nare mensen, Katinka. Ze hebben totaal geen besef van waarde van een leven, of hoe ze een leven aan het verwoesten zijn. Daar moet je boven staan, echt waar! |
| reactie 10
|
|
|
Maar ze weten het helemaal niet...ze haten me gewoon, iedereen...:'( Sorry maar ik kan nu even niet positief doen... x |
| reactie 11
|
|
|
Ik haat je niet, Roos haat je niet en de meeste andere mensen ook niet. Er lopen altijd van die "kalven Zolang jij sterk bent in het oefenen van bovenstaande gedachten, kom je telkens een stap verder; TRY |
| reactie 12
|
|
|
Marco en ik zitten overal verdacht veel op een lijn. Zowel over mening als gedichten, mening over situatie's, denken en doen. Grappig, leuk en eng. |
| reactie 13
|
|
|
Grappig, leuk en je bent niet de enige klinkt misschien wat leuker |
| reactie 14
|
|
|
Je bent niet de enige? |
| reactie 15
|
|
|
Misschien voel je daardoor juist wel wat steun en weet je dat er meer mensen zijn die het ook moeilijk hebben |
| Naar boven | |